Počet záznamů: 1
Berger, Jonah - Autor
Vyd. 1. - V Brně : Jota, 2013 - 241 s. ; 20 cm
ISBN 978-80-7462-331-8 (brož.)
Populárně naučná
reklama a propagace reklamní strategie
populárně-naučné publikaceSignatura C 353.118 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Jak stvořit pecku na trhu / Johah Berger ; [z anglického originálu ... přeložili Lívie Bencková a Petr Oliver] Záhlaví-jméno Berger, Jonah (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje V Brně : Jota, 2013 Fyz.popis 241 s. ; 20 cm ISBN 978-80-7462-331-8 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002498416 Edice Populárně naučná Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Originál Contagious Předmět.hesla reklama a propagace * reklamní strategie Forma, žánr populárně-naučné publikace Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 , 659.113 , (0.062) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Tom Dickson z amerického Utahu začal vyrábět mixéry. Do propagace mohl investovat jen 50 dolarů. Za tuto částku natočil videoklip, který si na internetu pustilo 200 000 000 diváků, a Tomovy mixéry vylétly na špičku prodejnosti v celé USA. Jak je to možné? Jonah Berger vám v této knize bude vyprávět mnoho podobných příběhů. Určitě vás pobaví, ale především ukáže, jak funguje nejúčinnější reklamní strategie dnešní doby. Podstata je jednoduchá: O tom, co nabízíte, musí mluvit všichni. Berger na základě svého výzkumu sestavil šest kroků, které novince pomohou "chytit se". Čím to je, že o některých výrobcích a nápadech si povídají všichni, kdežto jiné snadno upadnou v zapomnění? Které kanály jsou pro šíření virálních informací nejúčinnější? Také jste si mysleli, že je to internet? Na tyto a další otázky odpovídá tato kniha. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRNačítání…
Počet záznamů: 1