Počet záznamů: 1
Labischová, Denisa, 1974- - Autor
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2013 - 282 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
ISBN 978-80-7464-406-1 (brož.)
2011-2012 2011-2020
historické vědomí sociální paměť interpretace dějin žáci studenti učitelé názory a postoje pedagogický výzkum
monografieSignatura C 357.192 Umístění 930.1 - Historiografie. Historická věda obecně Údaje o názvu Co si uchováme v paměti? : empirický výzkum historického vědomí / Denisa Labischová Část názvu Empirický výzkum historického vědomí Záhlaví-jméno Labischová, Denisa, 1974- (Autor) Vyd.údaje Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2013 Fyz.popis 282 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm ISBN 978-80-7464-406-1 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002582764 Poznámky Nad názvem: Universitas Ostravensis, Facultas paedagogica. 200 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky Jazyková pozn. České, anglické a německé resumé Dal.odpovědnost Ostravská univerzita. Pedagogická fakulta (Jiná role)
Předmět.hesla 2011-2012 * 2011-2020 * historické vědomí - Česko * sociální paměť - Česko * interpretace dějin - Česko * žáci - Česko * studenti - Česko * učitelé - Česko * názory a postoje * pedagogický výzkum - Česko - 2011-2020 Forma, žánr monografie Konspekt 930 - Historická věda. Pomocné vědy historické. Archivnictví MDT 930.1:159.953 , 316.6:159.953 , 930.1:303.833.5 , 373.3.011.3-052 , 37.011.3-052 , 37.011.3-051 , 316.64 , 37.012 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 930.1 - Historiografie. Historická věda obecně Druh dok. KNIHY Jde o monografii zpracovanou z výsledků výzkumu. V dílčím výzkumném šetření jsme aplikovali výzkumný nástroj vytvořený v předchozím výzkumném šetření a zjišťovali, kterým námi nabídnutým stupněm obtížnosti ohodnotí každá z probandek-učitelek MŠ druhy profesních činností, které reálně vykonává, a zda jí vybraný stupeň obtížnosti, jež každému z druhů profesních činností přisoudí, souvisí s délkou její pedagogické praxe v učitelství pro MŠ. V monografii uvádíme výsledky, k nimž jsme dospěli. V intencích zjištění jsme se pokusili i o stručné doporučení pro pedagogický terén. Publikace usiluje o překlenutí prostoru mezi teoretickými úvahami vycházejícími z tradice postmoderního myšlení v dílech filozofů, historiků, kulturních antropologů, sociologů i politologů a cíli, jež si klade oborová didaktika dějepisu v návaznosti na zkušenosti ze zahraničí. Je také jedním z pokusů o empirické uchopení historického vědomí, přičemž se opírá o inspirace nejen čistě oborové, nýbrž také o podněty z jiných disciplín, zejména z historické sociologie. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1