Počet záznamů: 1
Hubatka, Miloslav, 1968- - Autor
1. vyd. - Brno : Edika, 2014 - 248 s. ; 25 cm
ISBN 978-80-266-0551-5 (brož.) :
děti výchova a vzdělávání teorie elit
populárně-naučné publikaceSignatura C 359.117 Umístění 37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání. Výchova v rodině Údaje o názvu Úspěšní vychovávají své děti jinak / Miloslav Hubatka Záhlaví-jméno Hubatka, Miloslav, 1968- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Edika, 2014 Fyz.popis 248 s. ; 25 cm ISBN 978-80-266-0551-5 (brož.) : 299.00 Kč Číslo nár. bibl. cnb002627101 Poznámky Obálkový podnázev: výchovné tipy Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla děti * výchova a vzdělávání * teorie elit Forma, žánr populárně-naučné publikace Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 379.8+37 , 316.2:316.344.42 , (0.062) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání. Výchova v rodině Druh dok. KNIHY Vychovávejme své děti jako elitu, jen tak se elitou mohou stát! Autor knihy Miloslav Hubatka rozebírá hlavní a klíčové zákonitosti a principy, které jsou pro výchovu a vzdělání úspěšného člověka nezbytné, důležité, ba zcela nutné. Popisuje výchovu k úspěchu jako cílený, propracovaný a plánovaný proces. Jako cílevědomou činnost, jež ke kýženému úspěchu skutečně vede. Tvrdí, že bychom měli vychovávat své děti jako elitu a že jen tak se elitou mohou stát! Jsou však modely, které využívá elita, přístupné každému? Ano, jsou! A co více, jsou zdarma, leží nám přímo před nosem, a proto je nevidíme. Používáme je, ale ne cíleně, vědomě, plánovitě a samozřejmě ne systematicky. Známe je, ale jejich zapojení a využití je často náhodné, spíše intuitivní než promyšlené. Naučme se je proto používat systematicky jako cílený, propracovaný a plánovaný proces, jako cílevědomou činnost. Titul nás podrobně seznámí se všemi výchovnými zásadami, s pentagramem osobního rozvoje, s kompasem i algoritmem úspěšné výchovy. Miloslav Hubatka vystudoval Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. Přes dvacet let pracoval ve školství, z toho 10 let jako ředitel základní školy se zaměřením na moderní technologie a rozvoj nadání a talentu dětí. Zabývá se oblastmi, které se týkají rozvoje nadání a potenciálů dětí a moderními technologiemi ve výuce a rozvoji managementu škol. V současné době se věnuje lektorské, poradenské a publikační činnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1