Počet záznamů: 1  

Úspěšní vychovávají své děti jinak

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Hubatka, Miloslav, 1968- - Autor
    1. vyd. - Brno : Edika, 2014 - 248 s. ; 25 cm
    ISBN 978-80-266-0551-5 (brož.) :
     děti  výchova a vzdělávání  teorie elit
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 359.117
    Umístění 37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání. Výchova v rodině
    Úspěšní vychovávají své děti jinak
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.117   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 359.117 a   

    Údaje o názvuÚspěšní vychovávají své děti jinak / Miloslav Hubatka
    Záhlaví-jméno Hubatka, Miloslav, 1968- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Edika, 2014
    Fyz.popis248 s. ; 25 cm
    ISBN978-80-266-0551-5 (brož.) : 299.00 Kč
    Číslo nár. bibl.cnb002627101
    PoznámkyObálkový podnázev: výchovné tipy
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla děti * výchova a vzdělávání * teorie elit
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 379.8+37 , 316.2:316.344.42 , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání. Výchova v rodině
    Druh dok.KNIHY
    Úspěšní vychovávají své děti jinak
    Vychovávejme své děti jako elitu, jen tak se elitou mohou stát! Autor knihy Miloslav Hubatka rozebírá hlavní a klíčové zákonitosti a principy, které jsou pro výchovu a vzdělání úspěšného člověka nezbytné, důležité, ba zcela nutné. Popisuje výchovu k úspěchu jako cílený, propracovaný a plánovaný proces. Jako cílevědomou činnost, jež ke kýženému úspěchu skutečně vede. Tvrdí, že bychom měli vychovávat své děti jako elitu a že jen tak se elitou mohou stát! Jsou však modely, které využívá elita, přístupné každému? Ano, jsou! A co více, jsou zdarma, leží nám přímo před nosem, a proto je nevidíme. Používáme je, ale ne cíleně, vědomě, plánovitě a samozřejmě ne systematicky. Známe je, ale jejich zapojení a využití je často náhodné, spíše intuitivní než promyšlené. Naučme se je proto používat systematicky jako cílený, propracovaný a plánovaný proces, jako cílevědomou činnost. Titul nás podrobně seznámí se všemi výchovnými zásadami, s pentagramem osobního rozvoje, s kompasem i algoritmem úspěšné výchovy. Miloslav Hubatka vystudoval Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. Přes dvacet let pracoval ve školství, z toho 10 let jako ředitel základní školy se zaměřením na moderní technologie a rozvoj nadání a talentu dětí. Zabývá se oblastmi, které se týkají rozvoje nadání a potenciálů dětí a moderními technologiemi ve výuce a rozvoji managementu škol. V současné době se věnuje lektorské, poradenské a publikační činnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.