Počet záznamů: 1
Marketing - podnikatelská filosofie 20. stol
Vavrečka, Vladimír - Autor
1. vyd. - Karviná : Ecomix-OK, 1991 - 116 s. : grafy, schémata ; 21 cm
ISBN 80-900362-2-8
Marhounová, Milada, - Autor Svobodová, Hana, - Autor
příručkySignatura C 269.653 Umístění Info *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM* Údaje o názvu Marketing - podnikatelská filosofie 20. stol. / Vladimír Vavrečka ; Milada Marhounová ; Hana Svobodová Záhlaví-jméno Vavrečka, Vladimír (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Karviná : Ecomix-OK, 1991 Fyz.popis 116 s. : grafy, schémata ; 21 cm ISBN 80-900362-2-8 Číslo nár. bibl. cnb000064463 Poznámky Přehl. lit.. Rozmn.. 2000 výt. Dal.odpovědnost Marhounová, Milada, 1948- (Autor)
Svobodová, Hana, 1956-2011 (Autor)
Forma, žánr příručky MDT 40CNB Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1