Počet záznamů: 1  

Evropské marketingové prostředí


  1.  Foret, Miroslav, 1946- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 1999 - ix, 100 s. ; 23 cm
    ISBN 80-7226-203-3
    Evropská unie Business books
      Šašinka, Oldřich - Autor  Procházka, Petr - Autor
    Evropská unie
     obchod  marketing
     příručky
    Evropské marketingové prostředí
    Údaje o názvuEvropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka
    Záhlaví-jméno Foret, Miroslav, 1946- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Computer Press, 1999
    Fyz.popisix, 100 s. ; 23 cm
    ISBN80-7226-203-3 Kč 127,00
    Číslo nár. bibl.cnb000959818
    Edice Evropská unie
    Business books (Computer Press)
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje rejstřík
    Dal.odpovědnost Šašinka, Oldřich (Autor)
    Procházka, Petr (Autor)
    Předmět.hesla Evropská unie * obchod - země Evropské unie * marketing - země Evropské unie
    Forma, žánr příručky
    Konspekt339.5 - Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod
    MDT 339.138 , 658.8 , 339 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Evropské marketingové prostředí
    Problematika euromarketingu marketingového prostředí EU narůstá do stále aktuálnějších a živějších rozměrů. Uvědomují si to především firmy, do kterých vstoupili zahraniční majitelé, ale také ty firmy, které ve větších rozměrech a objemech obchodují nebo spolupracují s ostatními evropskými zeměmi. Jestliže budou chtít české podniky, stejně jako ostatní evropské firmy prosperovat v rámci ES, musí se naučit co nejpřesněji předjímat potřeby, požadavky a následnou poptávku evropského zákazníka, jehož pozice se logicky s rozšiřující nabídkou stále upevňuje a jehož nároky tím stoupají. Na okruh této marketingové problematiky reagoval kolektiv autorů Miroslav Foret, Petr Procházka, Oldřich Šašinka, vysokoškolští učitelé v Brně vytvořením publikace, kterou držíte v ruce. Čím je pro vás užitečná? Najdete v ní informace o postupující globalizaci evropského trhu a jejím promítnutí do oblasti práva, konkrétní analýzy a příklady chování evropského spotřebitele, ukázky, jaké jsou marketingové strategie významných evropských firem a jaké cíle si tyto firmy vytyčují v oblasti marketingu. V poslední kapitole autoři rozebírají problematiku a budoucnost evropského zemědělství a potravinářského průmyslu. Kniha je jednou ze sedmi z tzv. řady EU vstup do Evropy se stává stále hmatatelnější skutečností a vyvolává řadu otevřených otázek v oblasti ekonomiky, obchodu, práva, marketingu ad. Na požadavek jejich komplexnějšího zpracování reagovali autoři odborníci z vysokých škol v Brně a následně potom i vydavatel Computer Press a.s. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.