Počet záznamů: 1
Evropské marketingové prostředí
Foret, Miroslav, 1946- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 1999 - ix, 100 s. ; 23 cm
ISBN 80-7226-203-3
Evropská unie Business books
Šašinka, Oldřich - Autor Procházka, Petr - Autor
Evropská unie
obchod marketing
příručkyÚdaje o názvu Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka Záhlaví-jméno Foret, Miroslav, 1946- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Computer Press, 1999 Fyz.popis ix, 100 s. ; 23 cm ISBN 80-7226-203-3 Kč 127,00 Číslo nár. bibl. cnb000959818 Edice Evropská unie Business books (Computer Press) Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje rejstřík Dal.odpovědnost Šašinka, Oldřich (Autor)
Procházka, Petr (Autor)
Předmět.hesla Evropská unie * obchod - země Evropské unie * marketing - země Evropské unie Forma, žánr příručky Konspekt 339.5 - Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod MDT 339.138 , 658.8 , 339 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Problematika euromarketingu marketingového prostředí EU narůstá do stále aktuálnějších a živějších rozměrů. Uvědomují si to především firmy, do kterých vstoupili zahraniční majitelé, ale také ty firmy, které ve větších rozměrech a objemech obchodují nebo spolupracují s ostatními evropskými zeměmi. Jestliže budou chtít české podniky, stejně jako ostatní evropské firmy prosperovat v rámci ES, musí se naučit co nejpřesněji předjímat potřeby, požadavky a následnou poptávku evropského zákazníka, jehož pozice se logicky s rozšiřující nabídkou stále upevňuje a jehož nároky tím stoupají. Na okruh této marketingové problematiky reagoval kolektiv autorů Miroslav Foret, Petr Procházka, Oldřich Šašinka, vysokoškolští učitelé v Brně vytvořením publikace, kterou držíte v ruce. Čím je pro vás užitečná? Najdete v ní informace o postupující globalizaci evropského trhu a jejím promítnutí do oblasti práva, konkrétní analýzy a příklady chování evropského spotřebitele, ukázky, jaké jsou marketingové strategie významných evropských firem a jaké cíle si tyto firmy vytyčují v oblasti marketingu. V poslední kapitole autoři rozebírají problematiku a budoucnost evropského zemědělství a potravinářského průmyslu. Kniha je jednou ze sedmi z tzv. řady EU vstup do Evropy se stává stále hmatatelnější skutečností a vyvolává řadu otevřených otázek v oblasti ekonomiky, obchodu, práva, marketingu ad. Na požadavek jejich komplexnějšího zpracování reagovali autoři odborníci z vysokých škol v Brně a následně potom i vydavatel Computer Press a.s. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1