Počet záznamů: 1
Toman, Miloš - Autor
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2006 - 250 s. ; 21 cm
ISBN 80-7261-139-9
malé a střední podniky prodej střední podniky reklama a propagace
příručkySignatura C 321.250 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Intuitivní reklama / Miloš Toman Záhlaví-jméno Toman, Miloš (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2006 Fyz.popis 250 s. ; 21 cm ISBN 80-7261-139-9 Číslo nár. bibl. cnb001641418 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla malé a střední podniky * prodej * střední podniky * reklama a propagace Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také mnohem vyšší účinnosti. Stejně jako u ostatních přístupů je i zde základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem. V době, kdy se stále častěji hovoří o přesycenosti reklamou a růstu odmítavých postojů k ní, je tento přístup jedním z receptů, jak krizi reklamy uniknout a naopak jí využít k svému prospěchu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1