Počet záznamů: 1
Strategie firemní komunikace
Horáková, Iveta - Autor
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2000 - 233 s. ; 24 cm
ISBN 80-85943-99-9 (brož.)
Škapová, Hana - Autor Stejskalová, Dita - Autor
public relations komunikace (sdělování) sociální komunikace marketingová komunikace
studieSignatura C 298.156 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Strategie firemní komunikace / Iveta Horáková, Dita Stejskalová, Hana Škapová Záhlaví-jméno Horáková, Iveta (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2000 Fyz.popis 233 s. ; 24 cm ISBN 80-85943-99-9 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb000973153 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Škapová, Hana (Autor)
Stejskalová, Dita (Autor)
Předmět.hesla public relations * komunikace (sdělování) * sociální komunikace * marketingová komunikace Forma, žánr studie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 316.77 , 658.8:316.77 , 659.4 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková - Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy. Zdroj anotace: Zbozi.czNačítání…
Počet záznamů: 1