Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu
Hesková, Marie, 1948- - Autor
1. vyd. - Praha : Oeconomica, 2009 - 180 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-245-1520-5 (brož.)
Štarchoň, Peter - Autor
marketing marketingová komunikace strategický marketing
učebnice vysokých školSignatura C 338.163 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu / Marie Hesková, Peter Štarchoň Záhlaví-jméno Hesková, Marie, 1948- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Oeconomica, 2009 Fyz.popis 180 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-245-1520-5 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001927767 Poznámky Anglicko-český terminologický slovník. 400 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Štarchoň, Peter (Autor)
Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze (Jiná role)
Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * strategický marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 , 658.8 , 658.8:316.77 , 658.8:005.21 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/200905/contents/nkc20091927767_1.pdf Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1