Počet záznamů: 1
Jak začít multi level marketing
Toman, Ivo, 1966 únor 23.- - Autor - Účinkující
1 CD audio ; 12 cm + 1 příloha
8586011220252
síťový marketing prodej
populárně-naučné publikace příručky audioknihy kompaktní diskySignatura HCD 12.748 Údaje o názvu Jak začít multi level marketing : strašák nebo příležitost? : podle stejnojmenné knihy, která se stala bestsellerem v ČR / Ivo Toman Variantní názvy Multi level marketing Záhlaví-jméno Toman, Ivo, 1966 únor 23.- (Autor) (Účinkující) Nakladatel Praha : TAXUS International s.r.o., [2009] Copyright ©2009 Fyz.popis 1 CD audio ; 12 cm + 1 příloha Číslo nár. bibl. cnb002507350 Poznámky Název z disku Úplný obsah Proč právě MLM? -- Budování sítě -- Sedm úloh sponzora. Vlastní cíl ; Jmenný seznam ; Plánování času ; Pozvání ; Prodejní rozhovor ; Dosledování ; Námitky a argumentace -- Pozitivní myšlení -- Bonus: Co v původní knize nebylo a co rozhoduje o úspěchu Předmět.hesla síťový marketing * prodej Forma, žánr populárně-naučné publikace * příručky * audioknihy * kompaktní disky Konspekt 339 - Obchod MDT 658.8 , 339.187 , 347.451 , (0.062) , (035) , (086.7)08 , 339.187.42 , (042.3) , (086.76) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Zvukové dokumenty Kniha Iva Tomana Jak začít multi level marketing, strašák nebo příležitost se stala nejprodávanější knihou v oblasti přímého prodeje v Čechách a na Slovensku. O patnáct let později ji autor upravil a namluvil na audio CD. Nic na ní nemusel měnit, jen vám na konci přidal jako bonus jednu překvapivou myšlenku. Ta vám odhalí hlavní příčinu většiny neúspěchů v síťovém prodeji. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1