Počet záznamů: 1
Collins, James C. 1958- - Autor
První české vydání - 303 stran : ilustrace ; 25 cm
ISBN 978-80-271-3026-9
Hansen, Morten T. - Autor Šikýř, Martin, - Překladatel
podnikání tvůrčí myšlení management inovací úspěch v podnikání
monografieSignatura C 400.970 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Unifikovaný název Great by choice. Česky Údaje o názvu Firmy, které se rozhodly být skvělé / Jim Collins, Morten T. Hansen ; překlad Martin Šikýř Záhlaví-jméno Collins, James C. (James Charles), 1958- (Autor) Údaje o vydání První české vydání Nakladatel Praha : Grada, 2021 Fyz.popis 303 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-271-3026-9 Číslo nár. bibl. cnb003327044 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Hansen, Morten T. (Autor)
Šikýř, Martin, 1974- (Překladatel)
Předmět.hesla podnikání * tvůrčí myšlení * management inovací * úspěch v podnikání Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.114 , 159.954/.955 , 005.342 , 658:17.024.4 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází Jim Collins s dalším průkopnickým dílem, ve které si klade otázku, proč některé firmy v nejistých časech nebo dokonce v chaosu prosperují, zatímco jiné strádají? Na základě devítiletého výzkumu podpořeného důkladnou analýzou a naplněného poutavými příběhy Collins a jeho kolega Morten Hansen představují principy budování skvělé firmy v nepředvídatelném, bouřlivém a rychle se měnícím prostředí. Tato kniha je klasický Collins: polemizující, empirický a povznášející. Spolu s Hansenem přesvědčivě ukazují, že i v nejistém a chaotickém světě je dosažení úspěchu otázkou volby, nikoliv náhody. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1