Počet záznamů: 1  

Jak využít literární text ve výuce cizích jazyků

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kyloušková, Hana, 1951- - Autor
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2007 - 172 s. : il.
    ISBN 978-80-210-4373-2
    Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně ;
     studium jazyků  jazyková výuka  literární texty
     studie
    SignaturaC 328.708
    Umístění 81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Jak využít literární text ve výuce cizích jazyků
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 328.708   

    Údaje o názvuJak využít literární text ve výuce cizích jazyků / Hana Kyloušková
    Záhlaví-jméno Kyloušková, Hana, 1951- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2007
    Fyz.popis172 s. : il.
    ISBN978-80-210-4373-2
    Číslo nár. bibl.cnb001751863
    Edice/vedl.záhl. Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta. Spisy sv. č. 102
    PoznámkyNad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literatury
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Jazyková pozn.Částečně francouzský text
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Katedra francouzského jazyka a literatury (Jiná role)
    Předmět.hesla studium jazyků * jazyková výuka * literární texty
    Forma, žánr studie
    Konspekt80 - Filologie
    MDT 801.82 , 81'24 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština ; francouzština
    Ve volném výběru81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Druh dok.KNIHY
    Jak využít literární text ve výuce cizích jazyků
    Publikace se zabývá využitím literárního textu ve výuce cizích jazyků. Vychází z problematiky týkající se čtení v cizím jazyce, nastiňuje různé teorie čtení a strategie, které je usnadňují, zmiňuje roli literatury a literárního textu ve výchově a vzdělávání a jejich postavení v různých lingvodidaktických koncepcích. Důležitou částí je literární komunikace rozšířená o další činitele, kteří vstupují do tradičního komunikačního řetězce autor-text-čtenář, tj. o žáka a učitele. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.