Počet záznamů: 1
Jak využít literární text ve výuce cizích jazyků
Kyloušková, Hana, 1951- - Autor
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2007 - 172 s. : il.
ISBN 978-80-210-4373-2
Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně ;
studium jazyků jazyková výuka literární texty
studieSignatura C 328.708 Umístění 81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika Údaje o názvu Jak využít literární text ve výuce cizích jazyků / Hana Kyloušková Záhlaví-jméno Kyloušková, Hana, 1951- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita, 2007 Fyz.popis 172 s. : il. ISBN 978-80-210-4373-2 Číslo nár. bibl. cnb001751863 Edice/vedl.záhl. Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta. Spisy sv. č. 102 Poznámky Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literatury Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Jazyková pozn. Částečně francouzský text Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Katedra francouzského jazyka a literatury (Jiná role)
Předmět.hesla studium jazyků * jazyková výuka * literární texty Forma, žánr studie Konspekt 80 - Filologie MDT 801.82 , 81'24 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština ; francouzština Ve volném výběru 81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika Druh dok. KNIHY Publikace se zabývá využitím literárního textu ve výuce cizích jazyků. Vychází z problematiky týkající se čtení v cizím jazyce, nastiňuje různé teorie čtení a strategie, které je usnadňují, zmiňuje roli literatury a literárního textu ve výchově a vzdělávání a jejich postavení v různých lingvodidaktických koncepcích. Důležitou částí je literární komunikace rozšířená o další činitele, kteří vstupují do tradičního komunikačního řetězce autor-text-čtenář, tj. o žáka a učitele. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1