Počet záznamů: 1  

Teorie a praxe světlotonální koncepce filmu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Šofr, Jaromír, 1939- - Autor
    1. vyd. - V Praze : Nakladatelství Akademie múzických umění, 2013 - 65 s. : barev. il. ; 22 cm
    ISBN 978-80-7331-274-9 (brož.)
     filmová teorie  filmový obraz  světlo  filmová technika  kameramani
     učební texty
    SignaturaC 356.429
    Umístění 791.071 - Filmoví tvůrci, tvůrkyně, kritici, kritičky
    Teorie a praxe světlotonální koncepce filmu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 356.429   

    Údaje o názvuTeorie a praxe světlotonální koncepce filmu / Jaromír Šofr
    Záhlaví-jméno Šofr, Jaromír, 1939- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeV Praze : Nakladatelství Akademie múzických umění, 2013
    Fyz.popis65 s. : barev. il. ; 22 cm
    ISBN978-80-7331-274-9 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002567472
    PoznámkyNa obálce pod názvem: FAMU
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Akademie múzických umění v Praze. Filmová fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla filmová teorie * filmový obraz * světlo * filmová technika * kameramani
    Forma, žánr učební texty
    Konspekt791 - Film. Cirkus. Lidová zábava
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 791.32.01 , 778.53 , 535-2/-9 , 791.621 , [791.62:778.53]-051 , (07)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru791.071 - Filmoví tvůrci, tvůrkyně, kritici, kritičky
    Druh dok.KNIHY
    Teorie a praxe světlotonální koncepce filmu
    Teorie a praxe světlotonální koncepce filmu - Jaromír Šofr. Kniha je zároveň praktickou příručkou současného kameramana a zároveň hloubavou studií ontologické podstaty filmu. Autor se vyhraňuje vůči módě postprodukční úpravy filmových obrazů a navrací se ke kořenům vzniku pohyblivých obrazů. Termín světlotonalita vyjadřuje vztah mezi neviditelným světlem a hmotou, na niž dopadá. Kameraman tedy pracuje se světlem i s hmotou, a vytváří tak světlotonální obrazovou strukturu. Autor se v knize dále zabývá dvěma aspekty světlotonality: emocionálním dopadem na diváka a lineárními hodnotami filmového obrazu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.