Počet záznamů: 1
Šofr, Jaromír, 1939- - Autor
1. vyd. - V Praze : Nakladatelství Akademie múzických umění, 2013 - 65 s. : barev. il. ; 22 cm
ISBN 978-80-7331-274-9 (brož.)
filmová teorie filmový obraz světlo filmová technika kameramani
učební textySignatura C 356.429 Umístění 791.071 - Filmoví tvůrci, tvůrkyně, kritici, kritičky Údaje o názvu Teorie a praxe světlotonální koncepce filmu / Jaromír Šofr Záhlaví-jméno Šofr, Jaromír, 1939- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje V Praze : Nakladatelství Akademie múzických umění, 2013 Fyz.popis 65 s. : barev. il. ; 22 cm ISBN 978-80-7331-274-9 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002567472 Poznámky Na obálce pod názvem: FAMU Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Akademie múzických umění v Praze. Filmová fakulta (Jiná role)
Předmět.hesla filmová teorie * filmový obraz * světlo * filmová technika * kameramani Forma, žánr učební texty Konspekt 791 - Film. Cirkus. Lidová zábava 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 791.32.01 , 778.53 , 535-2/-9 , 791.621 , [791.62:778.53]-051 , (07) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 791.071 - Filmoví tvůrci, tvůrkyně, kritici, kritičky Druh dok. KNIHY Teorie a praxe světlotonální koncepce filmu - Jaromír Šofr. Kniha je zároveň praktickou příručkou současného kameramana a zároveň hloubavou studií ontologické podstaty filmu. Autor se vyhraňuje vůči módě postprodukční úpravy filmových obrazů a navrací se ke kořenům vzniku pohyblivých obrazů. Termín světlotonalita vyjadřuje vztah mezi neviditelným světlem a hmotou, na niž dopadá. Kameraman tedy pracuje se světlem i s hmotou, a vytváří tak světlotonální obrazovou strukturu. Autor se v knize dále zabývá dvěma aspekty světlotonality: emocionálním dopadem na diváka a lineárními hodnotami filmového obrazu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1