Počet záznamů: 1
Pojmotvorný proces u dětí se sluchovým postižením
Potměšilová, Petra, 1974- - Autor
2. vydání - 197 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-244-4921-0
Monografie
21. století
sluchově postižené děti sluchově postižené děti speciální pedagogika speciální vzdělávací potřeby rozvoj myšlení komunikační dovednosti kreativita arteterapie artefiletika sociálněpedagogický výzkum
monografieSignatura C 368.409 Umístění 376 - Speciální pedagogika Údaje o názvu Pojmotvorný proces u dětí se sluchovým postižením / Petra Potměšilová Záhlaví-jméno Potměšilová, Petra, 1974- (Autor) Údaje o vydání 2. vydání Nakladatel Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2016 Fyz.popis 197 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-244-4921-0 Číslo nár. bibl. cnb002795380 Edice/vedl.záhl. Univerzita Palackého. Monografie Poznámky Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Cyrilometodějská teologická fakulta Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. České a anglické resumé Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Cyrilometodějská teologická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla 21. století * sluchově postižené děti - Česko * sluchově postižené děti - Čína * speciální pedagogika * speciální vzdělávací potřeby * rozvoj myšlení * komunikační dovednosti * kreativita * arteterapie * artefiletika * sociálněpedagogický výzkum - 21. století Forma, žánr monografie Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 316.344.6-056.263-053.2 , 376 , 37.04 , 159.955 , 316.77:81'42 , 159.954 , 615.851:7.02 , 37.032:72/79 , 37.013.42:001.891 , (437.3) , (510) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Druh dok. KNIHY Monografie přináší poznatky o způsobu zpracování nejednoznačného výtvarného podnětu a reakcích na něj u dětí se sluchovým postižením ve věku 8-12 let. Cílem publikace je na základě informací z dostupných odborných pramenů a předchozích výzkumů vytvořit výtvarnou úlohu, díky níž by bylo možné popsat případné odlišnosti ve výše zmíněném zpracování a reakci ve vztahu k intaktní populaci. Tyto poznatky by pak měly být převedeny do praxe, a stát se tak základem pro revizi některých výchovně-vzdělávacích postupů u žáků se sluchovým postižením. Pro naplnění cílů publikace byl vybrán kvalitativní výzkum, metoda zakotvené teorie, která umožňuje analýzu nového jevu. Kvalitativní výzkum byl doplněn popisnou statistikou. Získané informace byly dány do kontextu dostupných teoretických poznatků. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1