Počet záznamů: 1  

Didaktika mateřské školy

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Syslová, Zora, 1964- - Autor
    1. vydání - 252 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-7598-276-6
    Řízení školy
      Burkovičová, Radmila - Autor   Kropáčková, Jana, - Autor   Šilhánová, Kateřina, - Autor   Štěpánková, Lucie - Autor
     obecná didaktika  předškolní výchova  pedagogické dovednosti
     kolektivní monografie
    SignaturaC 388.320
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 27.11.2024)C 388.320   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 388.320 v1   

    Údaje o názvuDidaktika mateřské školy / Zora Syslová, Radmila Burkovičová, Jana Kropáčková, Kateřina Šilhánová, Lucie Štěpánková
    Záhlaví-jméno Syslová, Zora, 1964- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelPraha : Wolters Kluwer, 2019
    Fyz.popis252 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-7598-276-6
    Číslo nár. bibl.cnb003070778
    Edice Řízení školy (Wolters Kluwer ČR)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Burkovičová, Radmila (Autor)
    Kropáčková, Jana, 1967- (Autor)
    Šilhánová, Kateřina, 1953- (Autor)
    Štěpánková, Lucie (Autor)
    Předmět.hesla obecná didaktika * předškolní výchova * pedagogické dovednosti
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 37.02 , 373.2 , 37.091.321 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Druh dok.KNIHY
    Didaktika mateřské školy
    Didaktika mateřské školy
    Publikace nabízí aplikaci vybraných témat obecné didaktiky v předškolním vzdělávání. Nesnaží se zahrnout čtenáře výčty teoretických definic, ale čtivou formou nabízí informace, jak efektivně vzdělávat s ohledem na specifika učení dětí předškolního věku. Za cíl si klade rozšířit profesní znalosti a kompetence učitelů mateřských škol a rozvinout jejich schopnost orientovat se v problematice cílů, obsahů a procesů učení. Zaměřuje se zejména na projektování vzdělávacích aktivit, jejich realizaci a reflexi. Teoretické poznatky jsou předkládány tak, aby byly použitelné pro praktické využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady z pedagogické praxe mateřských škol získanými prostřednictvím výzkumných šetření. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.