Počet záznamů: 1
Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky
Koldová, Helena, 1963- - Autor
1. vydání - 162 stran : ilustrace, grafy ; 26 cm
ISBN 978-80-7394-841-2
Seria pedagogica et psychologica
Petrášková, Vladimíra - Autor Novotná, Jarmila, - Autor Moraová, Hana - Autor Samková, Libuše, - Autor Jordánová, Dagmar - Autor Kazda, Martin, - Autor Reslová, Hana - Autor
integrovaná výuka kurikulum předmětová didaktika matematika informatika metoda CLIL vzdělávací programy
kolektivní monografieSignatura C 397.498 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Údaje o názvu Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky / Helena Koldová, Vladimíra Petrášková, Jarmila Novotná, Hana Moraová, Libuše Samková, Dagmar Jordánová, Martin Kazda, Hana Reslová Záhlaví-jméno Koldová, Helena, 1963- (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, 2020 Fyz.popis 162 stran : ilustrace, grafy ; 26 cm ISBN 978-80-7394-841-2 Číslo nár. bibl. cnb003321570 Edice/vedl.záhl. Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta. Seria pedagogica et psychologica Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Petrášková, Vladimíra (Autor)
Novotná, Jarmila, 1946- (Autor)
Moraová, Hana (Autor)
Samková, Libuše, 1974- (Autor)
Jordánová, Dagmar (Autor)
Kazda, Martin, 1982- (Autor)
Reslová, Hana (Autor)
Dal.odpovědnost Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta (Jiná role)
Předmět.hesla integrovaná výuka * kurikulum * předmětová didaktika * matematika * informatika * metoda CLIL * vzdělávací programy Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT 37.016.026 , 37.091.31-044.247 , 37.016 , 37.02 , 51 , 007+004 , 37.091.313:[81'24+371.214] , 37.091.214 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Druh dok. KNIHY Publikace napsaná na pomyslném průniku kurikula a didaktiky. Otázky zaměřené na cíle a obsahy vzdělávání se zde prostupují s otázkami po vzdělávacích formách a metodách. Kurikulární rozměr publikace je dán ukotvením výkladu do teorie obsahové transformace a také do konkrétních vzdělávacích programů. Didaktický rozměr je zohledňován pojednáním o výukových aktivitách, učebních úlohách a způsobech jejich řešení žáky. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1