Počet záznamů: 1
Hudba v televizní reklamě
Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2013 - 166 s. ; 21 cm + 1 CD
ISBN 978-80-87500-39-2
2005-2011 2001-2020
reklama a propagace marketingová komunikace televizní reklama hudba v reklamě
monografieUmístění Údaje o názvu Hudba v televizní reklamě : struktura hudební složky reklam v českých televizích / Radim Bačuvčík Část názvu Struktura hudební složky reklam v českých televizích Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Zlín : VeRBuM, 2013 Fyz.popis 166 s. ; 21 cm + 1 CD ISBN 978-80-87500-39-2 Číslo nár. bibl. cnb002510318 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla 2005-2011 * 2001-2020 * reklama a propagace * marketingová komunikace * televizní reklama - Česko - 2001-2020 * hudba v reklamě - Česko - 2001-2020 Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 , 658.8:316.77 , 659.1:654.198 , 659.1:78 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1