Počet záznamů: 1  

Hodnota pro zákazníka a konkurenceschopnost firmy

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bartes, František, 1955- - Autor
    Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2004 - 94 s. : il.
    ISBN 80-214-2674-8
    Hodnota pro zákazníka a konkurenceschopnost firmy (2004 : Brno, Česko)
     hodnotový management  konkurence  podniky
    hodnota
     sborníky
    SignaturaB 45.009
    Umístění
    Hodnota pro zákazníka a konkurenceschopnost firmy
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníB 45.009   

    Údaje o názvuHodnota pro zákazníka a konkurenceschopnost firmy : (mezinárodní seminář) : 8. června 2004 / [odborný garant František Bartes]
    Záhlaví-jméno Bartes, František, 1955- (Autor)
    Vyd.údajeBrno : Vysoké učení technické v Brně, 2004
    Fyz.popis94 s. : il.
    ISBN80-214-2674-8
    Číslo nár. bibl.cnb001367983
    PoznámkyNázev z obálky. Nad názvem: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská a Česká asociace hodnotového inženýrství při ČKVŘ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Dal.odpovědnost Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta (Jiná role)
    Český komitét pro vědecké řízení. Česká asociace hodnotového inženýrství (Jiná role)
    Dal.odpovědnost Hodnota pro zákazníka a konkurenceschopnost firmy (2004 : Brno, Česko)
    Předmět.heslahodnota
    Předmět.hesla hodnotový management * konkurence * podniky
    Forma, žánr sborníky
    MDT 005 , 658
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština ; polština
    Druh dok.KNIHY
    Hodnota pro zákazníka a konkurenceschopnost firmy
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.