Počet záznamů: 1
Kotler, Philip, 1931- - Autor
Praha : Grada Publishing, c2004 - 855 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-247-0513-3
Armstrong, Gary - Jiná role
marketing
příručkySignatura C 311.618 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [přeložili Hana Machková ... et al.] Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor) Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, c2004 Fyz.popis 855 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-247-0513-3 Číslo nár. bibl. cnb001290100 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Originál Marketing : an introduction Dal.odpovědnost Armstrong, Gary (Jiná role)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr příručky MDT 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení v e firmách. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1