Počet záznamů: 1
Vyd. 1. - Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta, 2007 - 269 s. : barev. il., faksim. ; 21 cm
ISBN 978-80-7368-265-1 (brož.)
Srpová, Hana, - Autor
reklama a propagace reklama a propagace masová komunikace masmédia žurnalistika
monografieSignatura C 326.359 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Od informace k reklamě / Hana Srpová ... [et al.] Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta, 2007 Fyz.popis 269 s. : barev. il., faksim. ; 21 cm ISBN 978-80-7368-265-1 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001713333 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. Anglický souhrn Dal.odpovědnost Srpová, Hana, 1951- (Autor)
Dal.odpovědnost Ostravská univerzita. Filozofická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla reklama a propagace * reklama a propagace - Česko * masová komunikace * masmédia * žurnalistika Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 , 316.772.4 , 659.3 , 070 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Monografie přispívá k analýze současného českého reklamního a žurnalistického diskurzu, všímá si některých strategií a prostředků (verbálních i neverbálních), jimiž tyto diskurzy realizují svá persvazivní a manipulativní působení na masového adresáta. Jednotlivá zjištění i závěry jsou demonstrovány pomocí příkladů z rozsáhlé rešerše komunikátů reklamních i žurnalistických (především z publicistiky na politická témata). K publikaci lze zakoupit CD s ukázkami reklamních spotů. Kniha vyšla i v anglické verzi: PERSUASION THROUGH WORDS AND IMAGES Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1