Počet záznamů: 1
Výzkum výuky: tematické oblasti, výzkumné přístupy a metody
Janíková, Marcela, 1979- - Autor
1. vyd. - Brno : Paido, 2009 - 179 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-7315-180-5 (brož.)
Pedagogický výzkum v teorii a praxi ;
Vlčková, Kateřina, - Autor
studium a výuka pedagogická metodologie pedagogický výzkum vyučovací metody myšlení dítěte
kolektivní monografieSignatura C 337.715 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Výzkum výuky: tematické oblasti, výzkumné přístupy a metody / Marcela Janíková, Kateřina Vlčková a kol. Záhlaví-jméno Janíková, Marcela, 1979- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Paido, 2009 Fyz.popis 179 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7315-180-5 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001928699 Edice Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; sv. 13 Poznámky Část. přeloženo z němčiny. Na obálce pod názvem: Pedagogická fakulta MU, Centrum pedagogického výzkumu. Pub. vznikla v rámci projektu "Centrum základního výzkumu školního vzdělávání" s registračním č. LC06046. 200 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Vlčková, Kateřina, 1976- (Autor)
Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Centrum pedagogického výzkumu (Jiná role)
Předmět.hesla studium a výuka * pedagogická metodologie * pedagogický výzkum * vyučovací metody * myšlení dítěte - pedagogické aspekty Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 37 , 159.922.72 , 37.012 , 37.091.3 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY V monografii jsou představeny výzkumné přístupy a metody uplatňované ve vybraných tematických oblastech výzkumu výuky. Autoři s odkazem na zahraniční prameny vymezují výzkum výuky jako vědeckou analýzu předpokladů, procesů, struktur a výsledků institucionalizovaných procesů vyučování a učení. Podávají přehled o klíčových momentech jeho historického vývoje a představují jeho vybrané tematické oblasti: zkoumání interakce a komunikace ve výuce, kvality a efektivity výuky, výukových metod, strategií učení a žákovských prekoncepcí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1