Počet záznamů: 1
Čtenářská gramotnost ve výuce
Vyd. 1. - Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, 2011 - 65 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-86856-98-8 (brož.)
Altmanová, Jitka - Autor
čtenářská gramotnost čtenářství literární výchova předmětová didaktika
metodické příručkySignatura C 347.386 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Title statement Čtenářská gramotnost ve výuce : metodická příručka / [kolektiv autorů Jitka Altmanová ... et al.] Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, 2011 Phys.des. 65 s. ; 21 cm ISBN 978-80-86856-98-8 (brož.) National bibl. num. cnb002344145 Note 500 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Altmanová, Jitka (Author)
Subj. Headings čtenářská gramotnost * čtenářství * literární výchova * předmětová didaktika Form, Genre metodické příručky Conspect 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání UDC 028.1 , 82:37.016 , 37.016.026 , (072) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Document kind BOOKS Rozvíjení čtenářské gramotnosti by mělo být jedním z hlavních cílů celého vzdělávacího procesu, žáci by si měli čtenářské dovednosti a návyky budovat už v raných fázích vzdělávání tak, aby na konci základní školy měli čtenářské dovednosti dobře zvládnuté a zvyky pevně zakořeněné. Na dalších vzdělávacích stupních je úlohou pedagogů obojí upevňovat, podporovat a rozvíjet některé složitější čtenářské dovednosti, které vyžadují rozvinuté abstraktní myšlení. Předkládaný soubor příkladů dobré praxe navazuje na příručku Gramotnosti ve vzdělávání, vydanou VÚP na podzim roku 2010. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogNačítání…
Počet záznamů: 1