Počet záznamů: 1
Stone, Brad, 1971- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Práh, 2014 - 407 s. : il. (převážně barev.), portréty ; 22 cm
ISBN 978-80-7252-527-0 (váz.)
Bezos, Jeffrey, - Bibliografický předchůdce
Bezos, Jeffrey, 1964-
Amazon.com (firma)
20.-21. století
podnikatelé elektronický obchod úspěch v podnikání
monografie biografieSignatura C 359.294 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Globální samoobsluha : Jef Bezos a věk Amazonu / Brad Stone ; [z anglického originálu ... přeložil Tomáš Jeník] Část názvu Jef Bezos a věk Amazonu Záhlaví-jméno Stone, Brad, 1971- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Práh, 2014 Fyz.popis 407 s. : il. (převážně barev.), portréty ; 22 cm ISBN 978-80-7252-527-0 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb002613980 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Originál Everything store Dal.odpovědnost Bezos, Jeffrey, 1964- (Bibliografický předchůdce)
Předmět.hesla Bezos, Jeffrey, 1964- * Amazon.com (firma) * 20.-21. století * podnikatelé - Spojené státy americké - 20.-21. století * elektronický obchod - Spojené státy americké - 20.-21. století * úspěch v podnikání Forma, žánr monografie * biografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 929 - Biografie MDT 658:17.024.4 , 658.849:004.738 , 339:004.738 , (73) , 658.114-051 , 929 , (092) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Jeff Bezos a věk Amazonu Navazujeme na Steva Jobse. Mimořádná a ceněná kniha. „Jeff Bezos je jedním z největších vizionářů a soustředěných, houževnatých inovátorů naší doby, a podobně jako Steve Jobs mění celá průmyslová odvětví. Brad Stone v této dobře zdroji podložené a čtivé knize výmluvně zachytil jeho zápal a genialitu.“* Walter Isaacson, autor knihy Steve Jobs Amazon.com začínal s doručováním knížek poštou a vezl se na první vlně internetové hysterie. Jeho zakladatel Jeff Bezos se však nespokojil s pouhým módním on-line knihkupectvím. Chtěl, aby Amazon nabízel neomezené množství zboží, svůdné pohodlí, a to za velmi nízké ceny – aby se stal „obchodem se vším“. Aby svou velkou vizi naplnil, vybudoval vnitrofiremní kulturu plnou neúnavné ctižádostivosti a tajností, do nichž nikdo nikdy nepronikl. Podařilo se to až nyní. Obchod se vším je zevrubnou biografií technologického kolosu, který jako jeden z prvních a ve velkém vsadil na internet a navždy změnil to, jak nakupujeme a čteme. Je to dlouho očekávaný a otevřený popis jedné z nejvýznamnějších firem naší doby a zároveň hluboce osobní pohled na ikonického podnikatele, který ji založil. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1