Počet záznamů: 1
Vajčnerová, Ida, 1967- - Autor
První vydání - 186 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-247-5021-7
Manažer
Ryglová, Kateřina - Autor
cestovní ruch management jakosti
příručkySignatura C 374.945 Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Údaje o názvu Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová Záhlaví-jméno Vajčnerová, Ida, 1967- (Autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada, 2017 Fyz.popis 186 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-247-5021-7 Číslo nár. bibl. cnb002928953 Edice Manažer Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. České a anglické resumé Dal.odpovědnost Ryglová, Kateřina (Autor)
Předmět.hesla cestovní ruch * management jakosti Forma, žánr příručky Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví MDT 338.48 , 005.6 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Druh dok. KNIHY Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1