Počet záznamů: 1
Výchovné poradenství
Mertin, Václav, 1951- - Autor
3., aktualizované vydání - 397 stran ; 24 cm
ISBN 978-80-7598-174-5
Krejčová, Lenka - Autor
výchovné poradenství
kolektivní monografie příručkySignatura C 394.385 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Výchovné poradenství / Václav Mertin, Lenka Krejčová a kolektiv Záhlaví-jméno Mertin, Václav, 1951- (Autor) Údaje o vydání 3., aktualizované vydání Nakladatel Praha : Wolters Kluwer, 2020 Fyz.popis 397 stran ; 24 cm ISBN 978-80-7598-174-5 Číslo nár. bibl. cnb003070775 Poznámky Obsahuje rejstřík. Kniha je dostupná také v ASPI a jako e-kniha Dal.odpovědnost Krejčová, Lenka (Autor)
Předmět.hesla výchovné poradenství - Česko Forma, žánr kolektivní monografie * příručky Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT (437.3) , 37.048.3 , (048.8:082) , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Co vše obnáší práce výchovného poradce? V čem se liší od práce řadového učitele? Co od výchovného poradce mohou čekat vedení školy, kolegové, žáci a jejich rodiče? Co znamená, když se řekne poruchy chování, poruchy autistického spektra, poruchy učení, lehká mentální retardace apod.? Jak komunikovat v roli poradce s klienty? Jak odlišit roli učitele a roli výchovného poradce? Jak pomoci klientům, když každý přichází s jinou zakázkou? Které zákony, vyhlášky a další prováděcí pokyny souvisejí s prací výchovného poradce a co říkají? Jak vytvořit individuální vzdělávací plán? Co obnáší individuální výchovný plán? Provádí výchovný poradce také diagnostiku? A jakou? Kdo může nabídnout výchovnému poradci pomocnou ruku, když práce s klientem přesahuje jeho možnosti či kompetence? Kam klienty odkázat? Jaké vzdělávání je pro výchovné poradce nezbytné? A které se může hodit? Publikace odpovídá na všechny uvedené dotazy i mnohé další a snaží se být průvodcem a oporou výchovným poradcům základních i středních škol, kterých je v České republice v současné době dohromady více než šest tisíc. V každé musí působit výchovný poradce, některé mají i více než jednoho pracovníka na této pozici. Třetí, rozšířené a aktualizované vydání nabízí informace o tématech, o nichž se v současné společnosti stále více diskutuje a mají své místo i ve školním prostředí (např. střídavá péče, stejnopohlavní rodiny), rozšiřuje informace o spolupracujících institucích (OSPOD), zcela nově je zpracováno téma kariérového vzdělávání a kariérového poradenství a samozřejmě jsou aktualizovány všechny údaje související s legislativou, která se ve vztahu k výchovnému poradenství od předchozího vydání významně proměnila. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1