Počet záznamů: 1
Svoboda, Václav, 1940- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2006 - 240 s. : portrét ; 25 cm
ISBN 80-247-0564-8
public relations
příručkySignatura C 322.237 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Public relations moderně a účinně / Václav Svoboda Záhlaví-jméno Svoboda, Václav, 1940- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2006 Fyz.popis 240 s. : portrét ; 25 cm ISBN 80-247-0564-8 Číslo nár. bibl. cnb001652426 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla public relations Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.4 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY S využitím četných zkušeností z oboru i z jeho výuky autor rozebírá cíle a poslání public relations (PR) a formy, metody a strategie, jak je naplňovat. Píše o identitě organizace, tvorbě image, lobbyingu, krizové komunikaci, spolupráci s médii včetně elektronických, o možnostech měření účinnosti PR, o agenturách PR. Připomíná, že PR nemají s veřejností manipulovat, ale vést dialog o konsensu. Mají nezastupitelné místo i v neziskovém sektoru včetně veřejné správy. V rovině teoretické autor očekává silnou expanzi oboru, který dosud není uznán za vědeckou disciplínu. V závěru nechybí terminologický slovník, rejstřík, soupis literatury. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1