Počet záznamů: 1
Sociologie pro ekonomy a manažery
Nový, Ivan, 1956- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2002 - 191 s. ; 23 cm
ISBN 80-247-0384-X
Manažer
Surynek, Alois, - Autor
sociologie podniku sociologie sociologie práce
učebnice vysokých školSignatura C 306.025 Umístění 316.33 - Sociální komunity. Sociologie města, venkova Údaje o názvu Sociologie pro ekonomy a manažery / Ivan Nový, Alois Surynek Záhlaví-jméno Nový, Ivan, 1956- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2002 Fyz.popis 191 s. ; 23 cm ISBN 80-247-0384-X Číslo nár. bibl. cnb001186337 Edice Manažer Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Surynek, Alois, 1954- (Autor)
Předmět.hesla sociologie podniku * sociologie * sociologie práce Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 316 - Sociologie MDT 316.334.22 , 316.334.23 , 316 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.33 - Sociální komunity. Sociologie města, venkova Druh dok. KNIHY Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1