Počet záznamů: 1
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Autor
2., aktualiz. a rozš. vyd. - Praha : Grada, 2007 - 182 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-2001-2 (brož.)
Manažer Marketing
Mikeš, Jiří, - Autor
reklama a propagace reklamní strategie
příručkySignatura C 330.222 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš Název na hřbetu Reklama - jak dělat reklamu Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Údaje o vydání 2., aktualiz. a rozš. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2007 Fyz.popis 182 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2001-2 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001712674 Edice Manažer Marketing (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Mikeš, Jiří, 1942- (Autor)
Předmět.hesla reklama a propagace * reklamní strategie Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 , 659.113 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Cílem knihy je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové příklady měření efektivity reklamy či příklad, jak se vybírá agentura. Více se dozvíte také o značce a samozřejmě získáte všechna nová důležitá data - od přehledu nákladů na reklamu až po novinky v právních normách a vzdělávání. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu 'správnou' reklamu či jak si vybrat správnou agenturu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1