Počet záznamů: 1
Škoda, Jiří, 1972- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Grada, 2011 - 206 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-247-3341-8 (brož.)
Pedagogika
Doulík, Pavel, - Autor
učení paměť vyučovací metody učitel a žák didaktika
příručkySignatura C 343.355 Umístění 37.02 - Didaktika Údaje o názvu Psychodidaktika : metody efektivního a smysluplného učení a vyučování / Jiří Škoda, Pavel Doulík Záhlaví-jméno Škoda, Jiří, 1972- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Grada, 2011 Fyz.popis 206 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-247-3341-8 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002185816 Edice Pedagogika (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky Dal.odpovědnost Doulík, Pavel, 1977- (Autor)
Předmět.hesla učení * paměť * vyučovací metody * učitel a žák * didaktika Forma, žánr příručky Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 37.02 , 37.064.2 , 37.091.3 , 159.953 , 159.953.5 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.02 - Didaktika Druh dok. KNIHY Procesy učení a vyučování jsou mnohem složitější, než se původně zdálo. Jejich zákonitosti je však nutné poznat a naučit se je efektivně využívat v pedagogické praxi.Moderní publikace zkušených pedagogů analyzuje mechanismy a typy paměti, fyziologické faktory, které ovlivňují proces zapamatování, vztah mezi pamětí a učením. Dále se autoři zabývají styly učení, problematikou individuální charakteristiky učícího se jedince a didaktickou rekonstrukcí (didaktická transformace učiva, přibližování vnitřních poznatkových systémů učícího se jedince k aktuálnímu stavu poznání). Podstatná část knihy je věnována metodám efektivního učení a vyučování a jejich praktickému využití.Publikace je určena především studentům pedagogických oborů, učitelům a všem zájemcům o efektivní učení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1