Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace
Přikrylová, Jana, 1951- - Autor
1. vyd. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 1994 - 113 s.
ISBN 80-7079-376-7
marketingová komunikace
učebnice vysokých školSignatura S 22.101 Umístění Údaje o názvu Marketingová komunikace / Jana Nagyová Záhlaví-jméno Přikrylová, Jana, 1951- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Vysoká škola ekonomická, 1994 Fyz.popis 113 s. ISBN 80-7079-376-7 Číslo nár. bibl. cnb000084784 Poznámky Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů (Jiná role)
Předmět.hesla marketingová komunikace Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 , 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1