Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace


  1.  Přikrylová, Jana, 1951- - Autor
    1. vyd. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 1994 - 113 s.
    ISBN 80-7079-376-7
     marketingová komunikace
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 22.101
    Umístění
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 22.101 v3   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 22.101   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 22.101 v1   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 22.101 v4   

    Údaje o názvuMarketingová komunikace / Jana Nagyová
    Záhlaví-jméno Přikrylová, Jana, 1951- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Vysoká škola ekonomická, 1994
    Fyz.popis113 s.
    ISBN80-7079-376-7
    Číslo nár. bibl.cnb000084784
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchobsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů (Jiná role)
    Předmět.hesla marketingová komunikace
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:316.77 , 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Marketingová komunikace
    Marketingová komunikace
    Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.