Počet záznamů: 1  

Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kratochvílová, Jana, 1964- - Autor
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2009 - 99 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-4948-2 (brož.)
      Havel, Jiří, - Autor   Filová, Hana, - Autor
     integrovaná výchova a vzdělávání  základní školy  pedagogická evaluace
     studie
    SignaturaC 340.964
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 340.964   

    Údaje o názvuSebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol : analytická studie - výsledky rámce pro sebehodnocení podmínek vzdělávání / Jana Kratochvílová, Jiří Havel, Hana Filová
    Záhlaví-jméno Kratochvílová, Jana, 1964- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2009
    Fyz.popis99 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm
    ISBN978-80-210-4948-2 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002031503
    PoznámkyNa obálce nad názvem: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, katedra pedagogiky. Část. tištěno napříč. Realizováno v rámci výzkumného záměru MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu RVP pro ZV. 200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Dal.odpovědnost Havel, Jiří, 1968- (Autor)
    Filová, Hana, 1956- (Autor)
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Katedra pedagogiky (Jiná role)
    Předmět.hesla integrovaná výchova a vzdělávání - Česko * základní školy - Česko * pedagogická evaluace - Česko
    Forma, žánr studie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.043.2 , 373.3 , 37.011/.012 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201009/contents/nkc20102031503_1.pdf
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
    Tato analytická studie je součástí výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu, realizovaného na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. V rámci dílčího interního projektu jsme se v období let 2007–2009 zaměřili na obsahovou analýzu školních vzdělávacích programů a na podmínky, které školy deklarují dětem se speciálními vzdělávacími potřebami. Současně jsme realizovali výzkum, který se zabývá sebehodnocením podmínek inkluzivního vzdělávání škol a expertním jednáním učitele ve výuce s akcentem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami: didaktický profil – volba strategií, metod, forem práce, principů, pomůcek a opatření učitele při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.