Počet záznamů: 1  

Specifické poruchy učení

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Krejčová, Lenka - Autor - Editor
    2., aktualizované vydání - 248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN 978-80-266-1219-3
    Rádce pro rodiče a učitele
      Hladíková, Zuzana, - Autor   Šemberová, Kamila - Autor   Balharová, Kamila - Autor
     specifické poruchy učení  dyslexie  dysgrafie  dysortografie  speciální vzdělávací potřeby  speciální pedagogika  výchova a vzdělávání
     příručky
    SignaturaC 376.889
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Specifické poruchy učení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 20.11.2024)C 376.889 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 376.889   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) vypůjčeno (do 01.11.2024)C 376.889 a   

    Údaje o názvuSpecifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie / Lenka Krejčová, Zuzana Bodnárová, Kamila Šemberová, Kamila Balharová
    Část názvuDyslexie, dysgrafie, dysortografie
    Záhlaví-jméno Krejčová, Lenka (Autor) (Editor)
    Údaje o vydání2., aktualizované vydání
    NakladatelBrno : Edika, 2018
    Fyz.popis248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN978-80-266-1219-3 Kč 249,00
    Číslo nár. bibl.cnb002969988
    Edice Rádce pro rodiče a učitele
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Hladíková, Zuzana, 1982- (Autor)
    Šemberová, Kamila (Autor)
    Balharová, Kamila (Autor)
    Předmět.hesla specifické poruchy učení * dyslexie * dysgrafie * dysortografie * speciální vzdělávací potřeby * speciální pedagogika * výchova a vzdělávání
    Forma, žánr příručky
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 616.89-008.43 , 616.89-008.434.5 , 616.89-008.435 , 616.89-008.43:81'35 , 37.04 , 376 , 37.0 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Specifické poruchy učení
    Publikace si klade za cíl přiblížit rodičům i starším žákům, v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení, do jakých oblastí školního i běžného každodenního života se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat a současně jak nalézt vhodné postupy a nástroje, které mohou napomoci, aby do učebního procesu SPU zasahovaly co nejméně. V úvodní části budou stručně vymezeny SPU, jichž se bude kniha týkat. Budou zmíněny základní symptomy, nejčastěji uváděné příčiny vzniku obtíží a související témata. Těžiště knihy bude spočívat v konkrétních doporučeních a námětech na postupy práce s dětmi i dospívajícími v domácím i školním prostředí, které je vhodné účinně využívat pro zmírnění SPU či jejich kompenzaci. Vybrané kapitoly se budou také stručně věnovat vysvětlení stávající legislativy a psychologických a speciálně pedagogických postupů, s nimiž se rodiče mohou setkat v poradenských zařízeních. Dále budou zaměřeny na způsoby práce v domácím prostředí, ale také při výuce ve škole, a to především v tom smyslu, aby rodiče chápali, co mohou očekávat od učitelů a co mohou pro své potomky žádat. Texty budou doplněny stručnými případovými studiemi a také konkrétními tipy na pracovní listy a další pomůcky, které lze při práci s dětmi a dospívajícími využít. Kniha je určena jak pro pedagogy, tak pro rodiče. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.