Počet záznamů: 1
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Autor
4. aktualizované a doplněné vydání - 232 stran : ilustrace, grafy ; 24 cm
ISBN 978-80-247-5865-7
Mikeš, Jiří, - Autor
reklama a propagace reklamní strategie marketingová komunikace
příručkySignatura C 382.304 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Reklama : jak dělat reklamu / Jana Vysekalová, Jiří Mikeš Část názvu Jak dělat reklamu Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Údaje o vydání 4. aktualizované a doplněné vydání Nakladatel Praha : Grada, 2018 Fyz.popis 232 stran : ilustrace, grafy ; 24 cm ISBN 978-80-247-5865-7 Číslo nár. bibl. cnb003018811 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. Souběžné české a anglické resumé Dal.odpovědnost Mikeš, Jiří, 1942- (Autor)
Předmět.hesla reklama a propagace * reklamní strategie * marketingová komunikace Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 , 659.113 , 658.8:316.77 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo jak si vybrat reklamní agenturu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1