Počet záznamů: 1  

Public relations a zpravodajství

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Tomandl, Jan, 1980- - Autor
    1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2012 - 152 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-28-6
    21. století
     masmédia  žurnalistika  zpravodajství  public relations
     monografie
    Umístění
    Public relations a zpravodajství
    Údaje o názvuPublic relations a zpravodajství : vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii / Jan Tomandl
    Část názvuVliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii
    Záhlaví-jméno Tomandl, Jan, 1980- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeZlín : VeRBuM, 2012
    Fyz.popis152 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-28-6
    Číslo nár. bibl.cnb002430868
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla 21. století * masmédia - 21. století * žurnalistika - 21. století * zpravodajství - 21. století * public relations - 21. století
    Forma, žánr monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 316.774 , 070 , 070.431 , 659.4 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Public relations a zpravodajství
    Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.