Počet záznamů: 1  

Sociální marketingové kampaně v Česku II

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
    266
    ISBN 9788087500774, ISBN 9788087500774
      Harantová, Lenka - Autor
     sociální marketing  zdravotní prevence
     monografie
    Umístění
    Sociální marketingové kampaně v Česku II
    Údaje o názvuSociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění
    Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor)
    NakladatelPraha (Česko) : Verbum, 2016
    Fyz.popis266
    ISBN9788087500774
    9788087500774
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Dal.odpovědnost Harantová, Lenka (Autor)
    Předmět.hesla sociální marketing * zdravotní prevence
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 614.4 , 331.452 , 614.8.084 , 616-084 , 658.8:364 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Druh dok.KNIHY
    Sociální marketingové kampaně v Česku II
    Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.