Počet záznamů: 1
Případové studie ze spotřebního marketingu
Koudelka, Jan - Autor
Vyd. 1. - Praha : Oeconomica, 2007 - 115 s. : il. ; 30 cm
ISBN 978-80-245-1306-5 (brož.)
Bohuněk, Bohuslav - Autor
marketingový management marketingová komunikace spotřebitelské chování
případové studie učebnice vysokých školSignatura S 32.477 Umístění Údaje o názvu Případové studie ze spotřebního marketingu / Jan Koudelka a kolektiv Záhlaví-jméno Koudelka, Jan (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Oeconomica, 2007 Fyz.popis 115 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-245-1306-5 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001784868 Poznámky V tiráži jako autoři uvedeni Bohuslav Bohuněk ... [et al.]. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Poznámky k uživatelskému určení Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha Dal.odpovědnost Bohuněk, Bohuslav (Autor)
Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta (Jiná role)
Vysoká škola ekonomická v Praze (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla marketingový management * marketingová komunikace * spotřebitelské chování Forma, žánr případové studie * učebnice vysokých škol Konspekt 358 - Vojenské letectvo. Dělostřelectvo. Ženijní jednotky. Technické služby armády. Chemické vojsko 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005 , 658.8:316.77 , 366.1 , (078.7) , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Určeno pro inženýrské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1