Počet záznamů: 1  

Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. vyd. - Praha : Professional Publishing, 2009 - 148 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7431-009-6
      Škodová, Markéta, - Autor - Editor   Nečas, Vlastimil, - Autor - Editor   Červenka, Jan, - Autor
     nastolování agendy  masmédia  vliv médií  veřejné mínění
     kolektivní monografie
    SignaturaC 338.346
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 338.346   

    Údaje o názvuVeřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry / Markéta Škodová, Vlastimil Nečas (eds.) ; [autorský kolektiv Jan Červenka ... et al.]
    Název na hřbetuVeřejná a mediální agenda
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Professional Publishing, 2009
    Fyz.popis148 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7431-009-6
    Číslo nár. bibl.cnb002039825
    Poznámky"Pub. vznikla v rámci projektu "Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry" GA AV ČR (reg. číslo IAA700280702)"--Rub. tit. s.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Škodová, Markéta, 1975- (Autor) (Editor)
    Nečas, Vlastimil, 1980- (Autor) (Editor)
    Červenka, Jan, 1973- (Autor)
    Předmět.hesla nastolování agendy - Česko * masmédia - Česko * vliv médií - Česko * veřejné mínění - Česko
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    MDT 316.773.3/.4 , 316.774 , 316.774:316.776.33 , 316.65 , (437.3) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Druh dok.KNIHY
    Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry
    Kniha představuje výsledky unikátního šetření, prvního svého druhu v ČR. Pro analytiky mediálního trhu a studenty přináší ucelený pohled na koncept agenda-setting. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.