Počet záznamů: 1
Marketing a řízení
Zober, Martin - Autor
1. vyd. - Praha : SNTL, 1968 - 424, [1] s. ; 8°
Řada ekonomické literatury
Baudyš, Adolf - Překladatel
marketingový management
příručkySignatura C 66.338 Umístění Info *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM* Údaje o názvu Marketing a řízení : určeno [také] stud. vys. škol ekon. směru / Martin Zober ; z angl. orig. ... přel. Adolf Baudyš a kol. Záhlaví-jméno Zober, Martin (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : SNTL, 1968 (Čes. Těšín : Tisk 3) Fyz.popis 424, [1] s. ; 8° Číslo nár. bibl. cnb000448855 Edice Řada ekonomické literatury Poznámky S tb. a grafy v textu. Obálka a vazba: Miroslav Houska. 7200 výt.. Přehledy lit.. Pozn.. Odkazy na lit.. Věcný rejstřík Originál Marketing Management Dal.odpovědnost Baudyš, Adolf (Překladatel)
Předmět.hesla marketingový management Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Úkolem knihy je informovat národohospodářské pracovníky o tom, jak řídit výrobu a odbyt podle potřeb trhu. Ve čtyřech částech věnuje pozornost podstatě marketingu jako metodě řízení, oblasti marketingových problémů (tj. vývojivýrobků, odbytovým cestám, cenám, propagaci), metodám jejich řešení (analýze distribučních nákladů, operační analýze, psychologii chování a teorii marketingu) a otázkám organizace marketingu. Práce poslouží i jako zdroj poučenío metodách a postupech použitelných v kterékoliv oblasti ekonomické analýzy a řízení. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRNačítání…
Počet záznamů: 1