Počet záznamů: 1
Reklama/sponzoring, cena obvyklá, znalecké dokazování
Hálek, Vítězslav, 1965- - Autor
První vydání - 355 stran : ilustrace ; 25 cm
ISBN 978-80-270-9121-8
marketing reklama a propagace sponzorství ceny
monografie učebnice případové studieSignatura C 401.564 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Reklama/sponzoring, cena obvyklá, znalecké dokazování / Vítězslav Hálek Záhlaví-jméno Hálek, Vítězslav, 1965- (Autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Hradec Králové : Česká znalecká, 2020 Fyz.popis 355 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-270-9121-8 Kč 350.00 Číslo nár. bibl. cnb003303880 Poznámky 500 výtisků. Částečně tištěno napříč Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketing * reklama a propagace * sponzorství * ceny Forma, žánr monografie * učebnice * případové studie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 , 659.1 , 338.246.027 , 338.5 , (048.8) , (075) , (078.7) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kapitoly přibližují problematiku marketingu, reklamy, sponzoringu, cen obvyklých a znaleckého dokazování. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1