Počet záznamů: 1
Struhárik, Filip - Autor
1. vydání - 117 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-88383-34-5
CJN ;
Borská, Štěpánka, - Překladatel
21. století
masmédia žurnalistika digitální média sociální média objektivita dezinformace masmédia a společnost
populárně-naučné publikaceSignatura C 414.232 Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média Údaje o názvu Co je nového v médiích / Filip Struhárik ; překlad: Pavlína Štěpánka Borská Záhlaví-jméno Struhárik, Filip (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Praha : Nová beseda, 2022 Fyz.popis 117 stran ; 21 cm ISBN 978-80-88383-34-5 Číslo nár. bibl. cnb003464640 Edice Co je nového ; 17 Poznámky Přeloženo ze slovenštiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky Jazyková pozn. České a anglické resumé Dal.odpovědnost Borská, Štěpánka, 1997- (Překladatel)
Předmět.hesla 21. století * masmédia - 21. století * žurnalistika - 21. století * digitální média * sociální média * objektivita * dezinformace * masmédia a společnost - 21. století Forma, žánr populárně-naučné publikace Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace MDT 316.774 , 070 , 316.774:004.9 , 316.774:004.738 , 165.423 , 316.776-021.191 , 316.774:316.3 , (0.062) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.774 - Masmédia. Komunikační média Druh dok. KNIHY Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1