Počet záznamů: 1
Nákupní marketing
Tomek, Gustav, 1935-2017 - Autor
Vyd. 1. - Praha : Grada, 1996 - 173, [1] s. : il. ; 24 cm
ISBN 80-85623-96-X
Tomek, Jan, - Autor
management nákupu
nákupní marketing
pojednáníSignatura C 283.157 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Nákupní marketing / Gustav Tomek, Jan Tomek Záhlaví-jméno Tomek, Gustav, 1935-2017 (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Grada, 1996 Fyz.popis 173, [1] s. : il. ; 24 cm ISBN 80-85623-96-X Číslo nár. bibl. cnb000118060 Poznámky Tab. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Bibliogr. Dal.odpovědnost Tomek, Jan, 1932- (Autor)
Předmět.hesla nákupní marketing Předmět.hesla management nákupu Forma, žánr pojednání Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.7 , (049) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Při řešení organizace a řízení zásobování v podniku je nutné se zaměřit na hledání a přijetí správnýh rozhodnutí, týkajících se zejména pojetí funkce zásobování, umístění a ekonomického postavení zásobovacího útvaru v urganizační struktuře podniku, vnitřní dělby práce, řešení vztahů k ostatním vnitropodnikovým útvarům, forem, metod a postupů při uskutečňování řídících a prováděcích aktivit v oblasti nákupu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1