Počet záznamů: 1
Řízení vztahů se zákazníky (CRM): tvorba koncepce a její implementace
Chlebovský, Vít, 1970- - Autor
Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2004 - 31 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-214-2757-4
Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. Edice PhD Thesis ;
management řízení vztahů se zákazníky
studieSignatura C 315.940 Umístění Údaje o názvu Řízení vztahů se zákazníky (CRM): tvorba koncepce a její implementace : zkrácená verze Ph.D. Thesis / Vít Chlebovský Záhlaví-jméno Chlebovský, Vít, 1970- (Autor) Vyd.údaje Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2004 Fyz.popis 31 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-214-2757-4 Číslo nár. bibl. cnb001448546 Edice/vedl.záhl. Vysoké učení technické v Brně. Vědecké spisy. Edice PhD Thesis ; sv. 269 Poznámky Nad názvem: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav ekonomiky a managementu. Anglický a německý souhrn Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Vysoké učení technické v Brně. Ústav ekonomiky a managementu (Jiná role)
Předmět.hesla management * řízení vztahů se zákazníky Forma, žánr studie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 005.346 , 005.5 , 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1