Počet záznamů: 1
Tvořivost v počátečním vyučování matematiky
1. vyd. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2011 - 254 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-7043-992-0 (brož.)
Pěchoučková, Šárka, - Editor
matematika studium a výuka základní školy
sborníky konferencíSignatura C 344.230 Umístění 51 - Matematika. Teoretická matematika Údaje o názvu Tvořivost v počátečním vyučování matematiky : vědecká konference s mezinárodní účastí věnovaná matematickému vzdělávání v primární škole : [sborník z konference / editorka sborníku Šárka Pěchoučková] Část názvu Vědecká konference s mezinárodní účastí věnovaná matematickému vzdělávání v primární škole Záhlaví-akce Tvořivost v počátečním vyučování matematiky (2011 : Plzeň, Česko) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2011 Fyz.popis 254 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-7043-992-0 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002185658 Poznámky Pod názvem logo Jednoty českých matematiků a fyziků Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Jazyková pozn. Část. anglický, polský a slovenský text, anglická resumé Dal.odpovědnost Pěchoučková, Šárka, 1961- (Editor)
Dal.odpovědnost Jednota českých matematiků a fyziků (Jiná role)
Předmět.hesla matematika * studium a výuka * základní školy Forma, žánr sborníky konferencí Konspekt 51 - Matematika MDT 51 , 37.091.3 , 373.3 , (062.534) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština ; angličtina ; polština ; slovenština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201105/contents/nkc20112185658_1.pdf Ve volném výběru 51 - Matematika. Teoretická matematika Druh dok. KNIHY Sborník obsahuje analýzu výsledků řady výzkumů, které byly zaměřeny na rozvoj tvořivosti dětí v predprimárním vzdělávání, žáků 1. stupně základní školy a jejich učitelů a studentů učitelství pro 1. stupeň základní školy a proběhly v rámci řešení různých projektů nejen v České republice, ale i v zahraničí. Příspěvky jsou zaměřené na součinnost pedagogické teorie a učitelské praxe s cílem podněcovat tvořivost a reagují na aktuální potřeby i dílčí stimuly ve vzdělávání žáků a v profesní přípravě učitelů. Důraz je přitom kladen na jeden z možných didaktických přístupů výchovy k tvořivosti - na tvořivé vyučování. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1