Počet záznamů: 1
Hulík, Štěpán, 1984- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Academia, 2011 - 475 s., [72] s. obr. příl. : il., portréty, faksim. ; 21 cm
ISBN 978-80-200-2041-3 (váz.)
Šťastné zítřky ;
Barrandov Studio (firma)
1968-1989 1968-1973 20.-21. století
normalizace (1969-1989 : Československo) kinematografie kultura a politika filmy filmoví umělci
studie rozhovorySignatura C 346.168 Umístění 791 - Film. Filmové umění Údaje o názvu Kinematografie zapomnění : počátky normalizace ve Filmovém studiu Barrandov (1968-1973) / Štěpán Hulík Část názvu Počátky normalizace ve Filmovém studiu Barrandov (1968-1973) Záhlaví-jméno Hulík, Štěpán, 1984- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Academia, 2011 Fyz.popis 475 s., [72] s. obr. příl. : il., portréty, faksim. ; 21 cm ISBN 978-80-200-2041-3 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb002234673 Edice Šťastné zítřky (Academia) ; 6 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla Barrandov Studio (firma) * 1968-1989 * 1968-1973 * 20.-21. století * normalizace (1969-1989 : Československo) * kinematografie - Československo - 1969-1989 * kultura a politika - Československo - 1969-1989 * filmy - Česko - 1969-1989 * filmoví umělci - Česko - 20.-21. století Forma, žánr studie * rozhovory Konspekt 791 - Film. Cirkus. Lidová zábava MDT 94(437)"1969/1989" , (437) , 778.5 , 791.622 , 316.7:32 , (437.3) , 791.2 , 791.63-051 , (048.8) , (047.53) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 791 - Film. Filmové umění Druh dok. KNIHY Kniha Kinematografie zapomnění je pokusem o zachycení přelomového období konce reformního procesu roku 1968 a počátku normalizace v jedné z oblastí československé kultury, v kinematografii. Změny nastalé po srpnu 1968 v československém filmu líčí na proměnách jediného místa – Filmového studia Barrandov. V úvodu knihy zachycuje autor krátkou etapu pražského jara a úspěchy, jichž se domácím filmařům podařilo v této době dosáhnout nejen přímo na poli uměleckém, ale i v širší oblasti společenské. Popisuje, jak konkrétně se vpád okupačních armád a následné změny ve vedení strany a státu podepsaly na filmové výrobě – věnuje se řadě tzv. „trezorových“ filmů, které už ve své době nesměly být uvedeny do kin. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1