Počet záznamů: 1
Formy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam
Pařízek, Miroslav - Autor
1. vyd. - Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1965 - 86 s. ; 8°
Učitelé o své praxi ;
žáci výchova a vzdělávání reformní pedagogika
informační publikaceSignatura C 55.073 Umístění Info *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM* Údaje o názvu Formy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam / Miroslav Pařízek ; [předmluva Zdeněk Pešek] Záhlaví-jméno Pařízek, Miroslav (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1965 (Brno : Rudé právo) Fyz.popis 86 s. ; 8° ISBN Kčs 3,00 Číslo nár. bibl. cnb000527699 Edice Učitelé o své praxi Poznámky Obálka: Jiří Krejčí. 5400 výt.. Přehl. lit. Předmět.hesla žáci * výchova a vzdělávání * reformní pedagogika Forma, žánr informační publikace Konspekt 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání MDT 37.013-028.79 , 37.0 , 376 , 373.3.011.3-052 , (036) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Autor, osvědčený pedagogický pracovník, předává své zkušenosti s hledáním různých metod zkoušení, při kterém by žák uplatnil svou individualitu v rámci kolektivu. Tento systém předpokládá vyučování založené na aktivitě žáků, ev.na systému pracovních skupin, při kterém práce a prověřování jsou na sobě úzce závislé. Nové formy prověřování vědomostí odstraní ze třídy nervozitu a zlepší pracovní výkon slabších žáků. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRNačítání…
Počet záznamů: 1