Počet záznamů: 1
Systémový přístup ke zvýšení úspěšnosti romských žáků v učení a jeho experimentální ověřování
Navrátil, Stanislav, 1936- - Autor
Brno : Paido, 2002 - 107 s. ; 24 cm
ISBN 80-7315-031-X
Mattioli, Jan, - Autor
Romové výchova a vzdělávání pedagogická psychologie
studieSignatura C 308.357 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Systémový přístup ke zvýšení úspěšnosti romských žáků v učení a jeho experimentální ověřování : (závěrečný výstup řešení grantového projektu GA ČR č. 406/00/0050) / Stanislav Navrátil, Jan Mattioli Záhlaví-jméno Navrátil, Stanislav, 1936- (Autor) Vyd.údaje Brno : Paido, 2002 Fyz.popis 107 s. ; 24 cm ISBN 80-7315-031-X Číslo nár. bibl. cnb001203175 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Mattioli, Jan, 1955- (Autor)
Předmět.hesla Romové - Česko * výchova a vzdělávání * pedagogická psychologie Forma, žánr studie Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 37.0 , 37.015.3 , (437.3) , (=214.58) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Obecnější úvod zaměřený na romská kulturní specifika otevírá konkrétní problematiku výuky romských žáků, která se projevuje vlastními požadavky na obsahovou strukturu a organizaci vyučování uvnitř vzdělávacího procesu v rámci všeobecného školského systému. Podstatná část textu je věnovaná didaktickému popisu vedení vyučovacích hodin a je doplněná teoretickým shrnutím; závěrečný oddíl knihy je vyhrazen pro zhodnocení prováděných pedagogických experimentů a je v něm uváděn seznam odborné literatury. N1b1 simcikog 9.6.2003 Zdroj anotace: Národní knihovna ČRNačítání…
Počet záznamů: 1