Počet záznamů: 1
Cimler, Petr, 1956- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2007 - 307 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-7261-167-6 (váz.)
Zadražilová, Dana, - Autor
maloobchod management marketing
učebnice příručkySignatura C 330.136 Umístění 339.3 - Vnitřní obchod Údaje o názvu Retail management / Petr Cimler & Dana Zadražilová a kol. Záhlaví-jméno Cimler, Petr, 1956- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2007 Fyz.popis 307 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-7261-167-6 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001762614 Poznámky Chronologický přehled Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Zadražilová, Dana, 1958- (Autor)
Předmět.hesla maloobchod * management * marketing Forma, žánr učebnice * příručky Konspekt 339.3 - Vnitřní obchod 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT (035) , 339.37 , 005 , 658.8 , (075) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 339.3 - Vnitřní obchod Druh dok. KNIHY Nová vysokoškolská učebnice zprostředkovává čtenáři základní teoretické koncepty a nástroje řízení maloobchodní firmy. Soustřeďuje se hlavně na procesy, které jsou pro maloobchodní podnikání rozhodující - na lokalizaci maloobchodních jednotek, tvorbu sortimentu, řízení pohybu zboží, prodej mimo síť "kamenných obchodů", ale také na organizaci podnikových procesů a řízení pracovníků. Pozornost je rovněž věnována ochraně spotřebitele a vývoji maloobchodního podnikání v ČR i ve světě. Publikace je vhodná jak pro studenty škol ekonomického zaměření, tak i pro pracovníky z praxe, kteří si chtějí obohatit své zkušenosti o nové poznatky z tohoto prudce se rozvíjejícího oboru. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1