Počet záznamů: 1
Mezinárodní marketingový management
Berndt, Ralph, 1947- - Autor
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2007 - viii, 360 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-251-1641-8 (brož.)
Business books Praxe manažera
Fantapié Altobelli, Claudia - Autor Sander, Matthias - Autor
marketingový management mezinárodní marketing
příručkySignatura C 330.482 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [překlad Ludmila Fatěnová] Záhlaví-jméno Berndt, Ralph, 1947- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2007 Fyz.popis viii, 360 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-1641-8 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001757304 Edice Business books (Computer Press) Praxe manažera (Computer Press) Poznámky Přeloženo z němčiny. Obsahuje rejstřík Originál Internationales Marketing-Management Dal.odpovědnost Fantapié Altobelli, Claudia (Autor)
Sander, Matthias (Autor)
Předmět.hesla marketingový management * mezinárodní marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005 , 658.8:339.564 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu. Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového managementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena pro: marketingové manažery, studenty, řídící pracovníky obecně. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1