Počet záznamů: 1
Nash, Edward L. - Autor
Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 2003 - xxxiv, 604 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-7226-838-4
Ekonomie Praxe manažera
přímý marketing
příručkySignatura C 309.229 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Direct marketing / Edward Nash ; [překlad Vilém Jungmann] Záhlaví-jméno Nash, Edward L. (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Computer Press, 2003 Fyz.popis xxxiv, 604 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-7226-838-4 Číslo nár. bibl. cnb001242200 Edice Ekonomie (Computer Press) Praxe manažera (Computer Press) Poznámky Obsahuje rejstřík Originál Direct marketing : strategy, planning and execution Předmět.hesla přímý marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.849.2 , 339.1 , 658.8 , 659 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY The "master strategist of direct marketing" has enhanced his classic reference with a wealth of proven direct mail strategies for the Internet age. This eagerly awaited edition adds in-depth information on profitable use of the Web for direct response sales, as well as increased coverage of alternative media, infomercials, telemarketing, and database marketing. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1