Počet záznamů: 1
Bednář, Vojtěch, 1979- - Autor
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2011 - 197 s. : il. ; 22 cm
ISBN 978-80-251-3320-0 (brož.)
Facebook Twitter internetové sociální sítě marketingová komunikace
příručkySignatura C 347.554 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing na sociálních sítích : prosaďte se na Facebooku a Twitteru / Vojtěch Bednář Záhlaví-jméno Bednář, Vojtěch, 1979- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2011 Fyz.popis 197 s. : il. ; 22 cm ISBN 978-80-251-3320-0 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002172900 Poznámky "Nevyžaduje žádné předchozí znalosti"--Obálka. Obsahuje rejstřík Předmět.hesla Facebook * Twitter * internetové sociální sítě * marketingová komunikace Forma, žánr příručky Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 004.738.5:316.472.4 , 658.8:316.77 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20112172900_1.pdf Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Rádi byste se svou společností vstoupili do moderního proudu sociálních sítí a nevíte, odkud začít, aby byla vaše komunikace skutečně efektivní? Autor dobře znalý poměrů na českém trhu vás provede kompletní kampaní na Facebooku a Twitteru od prvotního plánování přes volbu vhodných nástrojů a vlastní realizaci až po vyhodnocování úspěšnosti, úpravu strategie i její důslední ukončení ve správný okamžik. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1