Počet záznamů: 1
Plummer, Deborah, 1957- - Autor
Vydání první - 166 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-262-1308-6
Le Roch, Pavla, - Překladatel
výchova dítěte sociálněpsychologické hry meditační techniky všímavost rozvoj pozornosti
metodické příručkySignatura C 378.682 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Uniform title Focusing and calming games for children. Česky Title statement Hry pro rozvoj všímavosti u dětí : mindfulness pro děti 5-12 let / Deborah M. Plummer ; z anglického originálu Focusing and calming games for children přeložila Pavla Le Roch Main entry-name Plummer, Deborah, 1957- (Author) Edition statement Vydání první Publication Praha : Portál, 2018 Phys.des. 166 stran ; 21 cm ISBN 978-80-262-1308-6 National bibl. num. cnb002979256 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Le Roch, Pavla, 1971- (Translator)
Subj. Headings výchova dítěte * sociálněpsychologické hry * meditační techniky * všímavost * rozvoj pozornosti Form, Genre metodické příručky Conspect 37 - Výchova a vzdělávání UDC 37.03-053.2 , 37.091.33:316.6 , 165.24 , 159.952.4+159.923.2 , 37.037 , 159.952 , (072) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Document kind BOOKS Publikace přináší soubor her a nápadů určených k podpoření soustředěné pozornosti u dětí, jejímu udržení a ke zklidnění dětí jak v tělesné, tak v duševní rovině.První část se věnuje teoretickým a praktickým základům. Jsou zde popsány zásady při užití modelu všímavé hry při zohlednění emočního prostředí. Vychází z toho, že potřeba se na něco soustředit je přirozenou součástí našeho života. Samotná všímavá hra pak rozvíjí živé interakce, učení při ní probíhá hrou. Při strukturování prostředí je třeba jasně definovat role, pravidla a hranice, aby se děti cítily v bezpečí. Podpůrné prostředí, v němž se uznávají a cení všechny emoce, podporuje motivaci k soustředění a sebezklidnění. Je k tomu potřeba pěti základních dovedností: sebekontrola, přizpůsobivost, účinné naslouchání, účinné pozorování a představivost. Druhá část je zásobárnou her a aktivit od "Zaměření na tělo", "Konec nervozity" k "Hudebním kresbám" a "Předání úsměvu". Aktivity je vhodné použít jak ve skupinách dětí ve věku 5-12 let, stejně jako s jednotlivci, a mohou Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1