Počet záznamů: 1  

Hry pro rozvoj všímavosti u dětí

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Plummer, Deborah, 1957- - Autor
    Vydání první - 166 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-262-1308-6
      Le Roch, Pavla, - Překladatel
     výchova dítěte  sociálněpsychologické hry  meditační techniky  všímavost  rozvoj pozornosti
     metodické příručky
    SignaturaC 378.682
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Hry pro rozvoj všímavosti u dětí
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 378.682   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 378.682 b   

    Uniform title Focusing and calming games for children. Česky
    Title statementHry pro rozvoj všímavosti u dětí : mindfulness pro děti 5-12 let / Deborah M. Plummer ; z anglického originálu Focusing and calming games for children přeložila Pavla Le Roch
    Main entry-name Plummer, Deborah, 1957- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2018
    Phys.des.166 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-262-1308-6
    National bibl. num.cnb002979256
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Le Roch, Pavla, 1971- (Translator)
    Subj. Headings výchova dítěte * sociálněpsychologické hry * meditační techniky * všímavost * rozvoj pozornosti
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.03-053.2 , 37.091.33:316.6 , 165.24 , 159.952.4+159.923.2 , 37.037 , 159.952 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Hry pro rozvoj všímavosti u dětí
    Publikace přináší soubor her a nápadů určených k podpoření soustředěné pozornosti u dětí, jejímu udržení a ke zklidnění dětí jak v tělesné, tak v duševní rovině.První část se věnuje teoretickým a praktickým základům. Jsou zde popsány zásady při užití modelu všímavé hry při zohlednění emočního prostředí. Vychází z toho, že potřeba se na něco soustředit je přirozenou součástí našeho života. Samotná všímavá hra pak rozvíjí živé interakce, učení při ní probíhá hrou. Při strukturování prostředí je třeba jasně definovat role, pravidla a hranice, aby se děti cítily v bezpečí. Podpůrné prostředí, v němž se uznávají a cení všechny emoce, podporuje motivaci k soustředění a sebezklidnění. Je k tomu potřeba pěti základních dovedností: sebekontrola, přizpůsobivost, účinné naslouchání, účinné pozorování a představivost. Druhá část je zásobárnou her a aktivit od "Zaměření na tělo", "Konec nervozity" k "Hudebním kresbám" a "Předání úsměvu". Aktivity je vhodné použít jak ve skupinách dětí ve věku 5-12 let, stejně jako s jednotlivci, a mohou Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.